21.9.2020.

Europski dan kretanja, koji se obilježava u tjednu od 16. do 22.9., obilovao je nizom raznovrsnih aktivnosti koje potiču motoričke i funkcionalne sposobnosti djeteta predškolske dobi. Odrasli su, posebno u današnjem vremenu, dužni poticati djecu na tjelesne aktivnosti. U vrtiću se to čini sustavno i planski, sadržajima koji su primjereni dobi djeteta, prema individualnim potrebama, interesima i sposobnostima svakog djeteta. Sve one proizlaze iz pojedinih kinezioloških aktivnosti kroz koje se stječu zdrave i korisne životne navike te se potiče cjelokupni psihofizički razvoj. Uz odgojno-obrazovne ustanove, roditelji su kao prvi odgojitelji suodgovorni činiti sve kako bi prevenirali rizične oblike ponašanja i način današnjeg „sjedećeg“ modela igre koji slijedom istog za posljedicu ima nepravilno tjelesno držanje, prekomjernu težinu te smanjene motoričke i funkcionalne sposobnosti koje mogu, ako se zanemare, trajno narušiti zdravlje djeteta.
Kroz različite oblike ponuđenih aktivnosti kretanja, u koja su se djeca uključivala kroz igre u pokretu, odgojitelji su stekli bolji uvid i u morfološke i motoričke sposobnosti djece.
Kako trenutna epidemiološka situacija vezana uz mjere glede COVID-19 epidemije ne dopušta kontakt- suradnju s roditeljima, pronašli smo način kako će se u iste aktivnosti uključiti virtualno i sami roditelji, čemu su se djeca posebno radovala.
DAN ZAŠTITE OZONSKOG OMOTAČA 16.9.2020.
RAZGOVARAMO, MISLIMO, PROMIŠLJAMO, RAZMIŠLJAMO, ZAMIŠLJAMO….
KAKO BI SAMO NAŠA PLANETA ZEMLJA SRETNA BILA
KADA BI OPET UZ NAŠU POMOĆ SASVIM OZDRAVILA!
IZUM DO IZUMA SE NIŽE
RJEŠENJU SMO SVE BLIŽE I BLIŽE, BLIŽE, BLIŽE….
http://www. virtualno-znanje/naslov/svjetski-dan-animiranog-filma
BARTOL AUTOMOBIL EVO, VEĆ STIŽE
„BEZ NAFTE, PLINA I OSTALIH DERIVATA, ISPUŠTAT ĆE ZRAK OZONA“, IZUMITELJI TVRDE MALI,
NAKON ŠTO SMO PETICIJU ZA SPAS PLANETA ZEMLJE
SVI DO JEDNOG – U VRTIĆU “BAMBI” ŽDALA- POTPISALI!
PREVENTIVNO-SIGURNOSNI PROGRAM U DJEČJEM VRTIĆU “BAMBI” ŽDALA– PROMET
‘Cilj sigurnosno–zaštitnih i preventivnih programa u dječjim vrtićima je osigurati maksimalnu sigurnost djece i odraslih osoba u njegovu unutarnjem i vanjskom prostoru, izraditi protokole djelovanja u mogućim rizičnim situacijama i podijeliti odgovornosti svih zaposlenika i predstavnika lokalne zajednice u otklanjanju možebitnih opasnosti.’ (mzos.hr)
Svako dijete ima pravo živjeti u okruženju u kojem se osjeća sigurno. Obveza odraslih je da mu takvo okruženje omoguće. Svakako smo dužni pomoći mu da razvije samostalnost, ali i odgovornost za svoje postupke. Poštivanjem pravila ponašanja dijete uči brinuti o sebi. Odgovorno dijete osposobljeno je da samostalno uočava rizične i ugrožavajuće situacije oko sebe. Zna brinuti o sebi.
Nizom sigurnosno-preventivnih aktivnosti odgojitelj pomaže djetetu da prepozna, osvijesti problemsku ili ugrožavajuću situaciju, da je razumije te na tim temeljima gradi i jača svoje dječje kompetencije samozaštite i sigurnosti.
Preporukom Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske, prema Strategiji prometne preventive u dječjem vrtiću (2013.-2020.) te Preventivnih programa našeg Vrtića sustavno činimo sve kako bismo sve gore navedeno kroz viziju, misiju i akciju i ostvarili.
„Prometna preventiva u dječjim vrtićima obuhvaća sustavno, postupno, dugoročno učenje i osposobljavanje djece predškolske dobi za stjecanje znanja (poznavanje prometnih pravila i propisa), vještina (snalaženje u prometnim situacijama), stavova i vrijednosti (kulturno i odgovorno ponašanje u prometu), u koracima: od pješaka i biciklista do vozača te je zato prometna preventiva u dječjim vrtićima temelj sigurnosti svih sudionika u prometu.
Preventivne aktivnosti u području prometa ostvaruju se u pojedinim dječjim vrtićima metodama i postupcima aktivnog, situacijskog i iskustvenog učenja. Učenje predškolske djece o prometu povezano je sa stjecanjem njihovih temeljnih znanja o svijetu koji ih okružuje, primjerice poznavanjem prostornih odnosa, prepoznavanjem i razlikovanjem boja i geometrijskih oblika. Djeca stječu osnovna znanja o prometnim pravilima te vještine i kulturno ponašanje u prometu razgovorom, upotrebom didaktičkih igara, slikovnica, prikazom tematskih filmova i kazališnih predstava, računalnim simulacijama, igrama u prometnom kutiću, primjenom prometnog znanja na prometnim vježbalištima (poligonu), izradom plakata, ispunjavanjem primjerenih radnih listića. Organizacijom prometnih kvizova i natjecanja, škola i ispita za pješake provjerava se uspješnost osposobljenosti predškolske djece za sudjelovanje u prometu, a uz potvrdu uspješnosti djeca dobivaju poticaj za daljnje aktivnosti. Primjenjuju se istraživačke aktivnosti u spoznavanju okoline, posebice istraživanje konkretnih prometnih situacija u neposrednoj okolini vrtića (ulica, naselje) te akcije za postavljanje prometne signalizacije u okružju dječjih vrtića. Pripremaju se edukativne prometne akcije za djecu i roditelje koje su popraćene društveno-zabavnim aktivnostima” (iz Strategije).
Glazbeno-scenske aktivnosti
JESEN ZA PET UZ ŠARENI SVIJET
Sve je glazba. Glazba nas okružuje, utječe na naše raspoloženje, oplemenjuje. Glazba kao umjetnost često nadilazi riječ i postaje neverbalna komunikacija. Glazbene aktivnosti su poželjne i često se primjenjuju kroz različite oblike.
„Cilj i zadaci glazbene kulture nisu vježbanje izgovora, razvijanje pravilnog disanja ili usvajanje matematičkih pojmova, nego je cilj doživljaj glazbe, a zadaci razvoj senzibiliteta (osjetljivosti, osjećaja) za ritam, metar, melodiju, glazbeni oblik…“ (Gospodnetić, 2015: 59).
Glazbene aktivnosti služe i za razvoj kreativnosti, koncentracije, ali kod djeteta i izgrađuju pozitivnu sliku o sebi. Kroz glazbu dijete lakše izražava svoje osjećaje i raspoloženja.
Stoga, Bambići pjevaju, slušaju, uz glazbu vježbaju!
Tako se svi sretnije, zadovoljnije i ispunjenije osjećaju!
Danas je tome Šareni svijet doprinos svoj veeeeeliki dao
i Jesen za pet u vrtiću našem otpjevao, otplesao!
Dočekati jesen sada će lako biti,
a kako smo je dočekali… o tome ćemo vas uskoro obavijestiti!“
- rbt
- rbt
- rbt
- rbt