2.4.2020.

Draga djeco i roditelji,
kako bi vrijeme u krugu obitelji proteklo što zabavnije, nudimo vam nekoliko kreativnih ideja.
„KAKO NASTANE DUGA“
http://www.pjesmicezadjecu.com/zasto-kako/kako-nastaje-duga.html
PRIČA „PRIČA O DUGI“
http://vrtickeprice.blogspot.com/2017/09/prica-o-dugi.html
Cilj aktivnosti: razvoj slušne pažnje, usredotočenosti, spoznajni razvoj, tj. provjera stečenog znanja i spoznaja o stvarima, pojavama i odnosima
LIKOVNA AKTIVNOST „DUGA“
Potreban materijal: papir A4, crni flomaster, kolaž papir, škare, ljepilo
Opis aktivnosti: na papiru crnim flomasterom nacrtajte polukrug počevši od najmanjeg prema najvećem. Potom izrežite kvadrate kolaž papira i u svaki polukrug lijepite po jednu boju.
Cilj aktivnosti: razvoj preciznije senzomotorike (razumijevanje uputa u različitim radnjama – rezanje i lijepljenje, rezanje škarama jednostavnih oblika – kvadrat, ispravno nanošenje ljepila), orijentacija na papiru (lijevo – desno), osjetljivost za osnovne likovne elemente (boja), prihvaćanje vanjskih poticaja za spoznavanje i učenje, samostalnost, ustrajnost te uživanje u procesu rada
POKUS „DUGA“
Potreban materijal: bomboni u boji (najbolji Skittles), tanjur i topla voda
Opis aktivnosti: po rubu tanjura posložite bombone jedan do drugog, potom nalijte tople vode da prekrije dno tanjura i uživajte u čaroliji.
Cilj aktivnosti: razvoj opažajno-praktičnog spoznavanja i istraživanje okoline, uočavanje uzročno-posljedičnih veza, samoevaluacija, tj. analiza učinjenog – čime je zadovoljno, što je dobro…
POKUS „KAKO NASTAJU BOJE“
Potreban materijal: čaše, voda, maramice (wc papir ubrus), tempere ili jestive boje
Opis aktivnosti: od osnovnih boja (žuta, plava, crvena) načinite nove boje tako da npr. jedan kraj maramice stavite u čašu sa žutom bojom, drugi kraj u čašu s čistom bojom u koju dodate još jednu maramicu čiji drugi kraj je umočen u čašu s npr. plavom bojom i ostavite neko vrijeme. Što se desilo s maramicama u čaši s čistom vodom?
Cilj aktivnosti: poštivanje dogovorenih pravila, iskazivanje znatiželje za zbivanja oko sebe, samostalnost u provođenju aktivnosti, voljno usmjeravanje pažnje na aktivnost, dovršavanje započete aktivnosti