20.4.2020.
Povodom Dana planeta Zemlje koji obilježavamo 22.4. pripremili smo nekoliko aktivnosti za djecu.
- PRIČA ŠTO UJUTRO RADI CVIJET
Razvojne zadaće: razvoj slušanja i razumijevanja pročitanog (slušanje i razumijevanje čitanog teksta, postavljanje pitanja i odgovaranje na pitanja).
- Pročitati priču
- Pitanja nakon priče:
Što mi možeš reći o priči?
O kome priča govori?
Kako je prikazan cvijet? Koje ljudske osobine ima?
Što sve cvijet radi?
Kada otvara svoje žuto oko? Kako pozdravlja?
Kako ti iskazuješ ljubav prema cvijeću?
3. Nacrtaj cvijet iz priče!
- LIKOVNA AKTIVNOST PLANETA ZEMLJA
Potrebno: papir, vodene boje, olovka, kist, škare, vata/spužva
- Na papiru nacrtati krug. Može se koristiti tanjur, ocrtati ga.
- Dijete neka izreže krug.
- Vodenom bojom-plavom neka oboji krug.
- Ostaviti da se posuši.
- Vatom ili spužvom dijete tapkajući zelenom bojom slika kopno.
Napomena: ako imate tempere, još je bolji rezultat s temperama jer bolje prekrivaju boju od vodenih boja.
Razvojne zadaće: razvoj osjetljivosti za likovne elemente, sredstva i materijale (neoblikovani-spužva,vata, vodene boje), razvoj fine motorike šake i preciznosti (rezanje po zadanom obliku).
- PJESMA „PLANETA ZEMLJA“
- U Internet tražilicu upisati Lukin portal Planeta Zemlja. Na tom portalu se nalazi tekst pjesme i video.
- Poslušati stihove o planeti Zemlji, pokušati naučiti neke i otpjevati ih.
Razvojne zadaće: razvoj glazbene osjetljivosti i glazbenog pamćenja (ton, visina, tempo, prepoznavanje melodije).
- NIZANJE TJESTENINE
Potrebno: komad stiropora ili mekanog tijesta za upikavanje špageta, tjestenina ili bilo kakvi kolutići koji se mogu nizati.
Razvojne zadaće: razvoj koordinacije i preciznosti u baratanju predmetima (nizanje).
- U komad tijesta ili stiropora upikati špagete na koje će dijete nizati ponuđene elemente.
- Nizanje elemenata- u ovom slučaju tjestenine (ako se koristi tjestenina može se i obojiti prehrambenim bojama da djetetu bude privlačnije i zanimljivije).