2.2.2021.

Vođeni dječjim interesima u mjesecu siječnju se upoznajemo sa sjevernim i južnim polom. Kroz razne enciklopedije i dokumentarne filmove saznali smo koje životinje tamo žive, koje su njihove osobine i karakteristike. Poticali smo i razvijali dječju maštu i kreativnost kroz likovne aktivnosti te smo tako napravili vlastitu maketu sjevernog pola od pedagoški neoblikovanog materijala. Kroz istraživačku aktivnost ledom te gumenim morskim i polarnim životinjama razvijali smo vizualnu i taktilnu percepciju.
Kako bi djeca razumjela prirodne procese topivosti leda te kako polarne životinje održavaju toplinu, ponuđeni su im video materijali, enciklopedije, led, voda i boje te su putem taktilne i vizualne percepcije razvijala sposobnost opažanja i uspoređivanja. Djeca su donosila uzročno-posljedične zaključke, bogatila rječnik novim izrazima i pojmovima, razvijala okulomotoriku, kreativnost te međusobnu suradnju.