14.4.2020.
Draga djeco i roditelji,
kako bi vrijeme u krugu obitelji proteklo što zabavnije, nudimo vam nekoliko ideja u kojima ćete, vjerujemo, uživati.
Ovo je naš prijatelj iz skupine. Ima 5,5 godina, živi u Đelekovcu i najviše voli traktore. Često u svojim pričama spominje ujaka Jerka s kojim rado odlazi na polje te sudjeluje u poljoprivrednim radovima. No, dječak ima želju upoznati prijatelje s njegovim i ujakovim hobijem, a to su pčele. Sigurni smo da će se njegova želja i ostvariti, a dotad doznajmo nešto novo o pčelama, poigrajmo se kao da smo pčele, izradimo je, nacrtajmo i sl.
„PČELA“
Potreban materijal: kolaž papir, škare, ljepilo, flomaster
Opis aktivnosti: potrebno je izrezati dijelove i polijepiti ih kao na fotografiji. Ukoliko nemate kolaž papir, možete bijeli papir obojati flomasterima ili drvenim bojicama.
Cilj aktivnosti: razvoj preciznije senzomotorike (rezanje po crti, ispravno nanošenje ljepila), uživanje u procesu rada i razvoj zainteresiranosti za uspjeh, razumijevanje danog naloga.
„KOŠNICA ILITI POVEZIVANJE BROJA I KOLIČINE“
Potreban materijal: kutija od jaja, plastelin ili tijesto
Opis aktivnosti: u svaku udubinu u kutiji za jaja upisati jedan broj. Dijete od plastelina izrađuje kuglice koje predstavljaju pelud i stavlja ih u udubine (košnice) ovisno o zadanom broju.
Cilj aktivnosti: poznavanje i imenovanje simbola za brojeve, povezivanje broja i količine, prihvaćanje vanjskih poticaja za spoznavanje i učenje
„SLIKANJE KOŠNICE“
Potreban materijal: papir A4, tuljac od wc papira, žuta tempera, kist
Opis aktivnosti: na papiru napraviti otiske tuljcima od wc papira umočenima u žutu boju. Kad se otisci posuše, dijete ih boji unutar otiska pazeći pritom da ne prijeđe preko crte.
Cilj aktivnosti: buđenje zainteresiranosti za ponuđeni poticaj, uživanje u procesu rada, razvoj smisla za urednost i estetiku, razvoj preciznije senzomotorike (bojanje unutar linija), usavršavanje okulomotorne koordinacije (pravilno držanje kista te pritisak na papir)
„BILA JEDNOM JEDNA NESTAŠNA PČELA I…“
Opis aktivnosti: roditelj započinje priču, a dijete je nastavlja prepuštajući se mašti i dosjetljivosti
Cilj aktivnosti: konstruiranje jednostavnih i složenih rečenica, pravilan izgovor svih glasova, opisivanje događaja, radnji, odnosa složenijim govornim izrazima, poznavanje sheme priče (početak/sredina/kraj).
„LET PČELE“
Potreban materijal: papir u boji: crveni, zeleni i žuti
Opis aktivnosti: dijete se kreće oponašajući let pčele, a roditelj podiže zastavicu (papir u boji). Svaka boja predstavlja po jedan zadatak:
Npr. zelena – vrti se oko sebe
crvena – radi čučnjeve na mjestu
žuta – hodaj i plješći rukama iznad glave
Cilj aktivnosti: razvoj preciznosti i ravnoteže prirodnim oblicima kretanja, uživanje u procesu rada
„LET PČELE“
Potreban materijal: papir A4, flomasteri
Opis aktivnosti: roditelj na papiru na nekoliko mjesta crta cvjetove, a dijete flomasterom prolazi od cvijeta do cvijeta i spaja ih ravnom crtom što predstavlja let pčele.
Cilj aktivnosti: razvoj okulomotorne koordinacije, tj. sigurno povlačenje ravnih linija, pravilan hvat pisaljke
https://www.youtube.com/watch?v=udvDOVMuwBw