30.11.2020.

Uz „Potočić“ ove godine sjaji i blista osamnaest Zvjezdica,
predivnih malih bregovskih „runolista“
Tko smo mi?
Budući đaci prvaci koji će iduće jeseni u školskim klupama sjediti!
Do tada, naše male glavice novim spoznajama i znanjem želimo nadopuniti,
Dobro se upoznati, prijateljstvo izgraditi
Jer osim što dobri đaci mi želimo biti i dobri ljudi moramo postati.
Da takvi našu Domovinu znademo graditi i znanjem je u svijetu- promovirati!
Tako će to i biti, to smo odmah kao pravilo zapisali i vlastoručno se na taj „testament“ Programa predškole potpisali: Dominik, Patrik, Tomislav, Petar, Dora, Mikail, Filip, Patricija i Asi, uz prijatelje naše koje i ovo ime krasi: Esmeraldo, Gabrijel, Nives, Rudolf, Ivan, Anabella, Larissa, Teo i Gabrijel još jedan! O, kako je svaki tako poseban, željan znanja i jako vrijedan!
Kroz vrijeme do sada u našoj Maloj školi mi smo puno toga naučili,
Neki su se možda i malo više mučili, ali uz našu pomoć uvijek su ustrajali!
Zato postoje prijatelji da jedni druge snaže, a kada zapne, da imaš nekog da te podupire i da ti pomaže!
Matematika nije tako strašna kada u prirodi sami uberemo češere, stavljamo ih u skup il’ brojimo
Koliko metara drvo naraste, volumen stabla i biomasa što je,
Kada obujmimo rukama zajedno stablo, spoji se srčika što šapće o jeseni uz srce moje!
Ako netko misli da mi se igramo….o neeeee, mi itekako puno učimo,
Početci to su matematike, ali i aritmetike!
Stoga mirni budite kada nas u Malu školu vodite!
Kroz igru učenje je lakše i ljepše pa budući školski hrvatski jezik i matematike razne,
bit će lakše i malo manje teške!
„Prirodni brojevi se učenicima najčešće približavaju pomoću dva modela: modela skupa i modela brojevnog pravca. Model skupa ili skupovni model odnosi se na kardinalni broj promatranog konačnog skupa elemenata kao model za razumijevanje prirodnih brojeva u svakom početnom učenju matematike. Ovaj model učenici koriste u radu s konkretnim materijalima poput, primjerice, raznih didaktičkih žetona, Stern blokova i predmeta iz svakodnevice koji predstavljaju elemente skupa (npr. voća, kocaka, kamenčića, graha, zrna kukuruza itd.) te slika tih predmeta“ (Dubravka Glasnović Gracin, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu)
Korak po korak, svaki naš susret zrncima znanja nadogradimo
I igramo se i smijemo se, ali i ozbiljno i marno brojne radne listiće uradimo.
Već sada znamo da će školske obveze prebrzo stići i da naši susreti previše brzo prolaze,
Ali nećemo sada o tome, radujmo se! Božić i Sveti Nikola nam uskoro dolaze!
Tekst pripremila: Snježana Tišljarić, stručna prvostupnica predškolskog odgoja bacc., voditeljica Programa predškole