Početna / Program predškole u Potočiću

Program predškole u Potočiću

30.11.2020.

Program predškole u Potočiću

Uz „Potočić“ ove godine sjaji i blista osamnaest Zvjezdica,

predivnih malih bregovskih „runolista“

Tko smo mi?

Budući đaci prvaci koji će iduće jeseni u školskim klupama sjediti!

Do tada, naše male glavice novim spoznajama i znanjem želimo nadopuniti,

Dobro se upoznati, prijateljstvo izgraditi

Jer osim što dobri đaci mi želimo biti i dobri ljudi moramo postati.

Da takvi našu Domovinu znademo graditi i znanjem je u svijetu- promovirati!

Tako će to i biti, to smo odmah kao pravilo zapisali i  vlastoručno se na taj „testament“ Programa predškole potpisali: Dominik, Patrik, Tomislav, Petar, Dora, Mikail, Filip, Patricija i Asi, uz prijatelje naše koje i ovo ime krasi: Esmeraldo, Gabrijel, Nives, Rudolf, Ivan, Anabella, Larissa, Teo i Gabrijel još jedan! O, kako je svaki tako poseban, željan znanja i jako vrijedan!

Kroz vrijeme do sada u našoj Maloj školi mi smo puno toga naučili,

Neki su se možda i malo više mučili, ali uz našu pomoć uvijek su ustrajali!

Zato postoje prijatelji da jedni druge snaže, a kada zapne, da imaš nekog da te podupire i da ti pomaže!

Matematika nije tako strašna kada u prirodi sami uberemo češere, stavljamo ih u skup il’ brojimo

Koliko metara drvo naraste, volumen stabla i biomasa što je,

Kada obujmimo rukama zajedno stablo, spoji se srčika što šapće o jeseni uz srce moje!

Ako netko misli da mi se igramo….o neeeee, mi itekako puno učimo,

Početci to su matematike, ali i aritmetike!

Stoga mirni budite kada nas u Malu školu vodite!

Kroz igru učenje je lakše i ljepše pa budući školski hrvatski jezik i matematike razne,

bit će lakše i malo manje teške!

„Prirodni brojevi se učenicima najčešće približavaju pomoću dva modela: modela skupa i modela brojevnog pravca. Model skupa ili skupovni model odnosi se na kardinalni broj promatranog konačnog skupa elemenata kao model za razumijevanje prirodnih brojeva u svakom početnom učenju matematike. Ovaj model učenici koriste u radu s konkretnim materijalima poput, primjerice, raznih didaktičkih žetona, Stern blokova i predmeta iz svakodnevice koji predstavljaju elemente skupa (npr. voća, kocaka, kamenčića, graha, zrna kukuruza itd.) te slika tih predmeta“ (Dubravka Glasnović Gracin, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu)

Korak po korak, svaki naš susret zrncima znanja nadogradimo

I igramo se i smijemo se, ali i ozbiljno i marno brojne radne listiće uradimo.

Već sada znamo da će školske obveze prebrzo stići i da naši susreti previše brzo prolaze,

Ali nećemo sada o tome, radujmo se! Božić i Sveti Nikola nam uskoro dolaze!

Tekst pripremila: Snježana Tišljarić, stručna prvostupnica predškolskog odgoja bacc., voditeljica Programa predškole