21.4.2020.
Nema sumnje da je rano svladavanje matematičkih vještina vrlo važno u konceptu cjeloživotnog učenja, a postoji i niz tehnika pomoću kojih možemo predškolcu pomoći u svladavanju osnovnih predmatematičkih koncepata. Do šeste godine djeca mogu stvoriti bazu za sve kasnije obrazovne koncepte. Stoga vam ovim putem nudimo ideju kako se možete zabaviti, a dijete nešto novo savladati.
Potreban materijal:
- Veći papir
- Kockice (mogu biti drvene, plastične, Lego kockice, čepovi, gumbi i sl.)
- Olovka (po želji flomasteri ili bojice)
Zadatak:
- Na papiru napišite po redu brojeve, počevši od broja 1 pa do 10, jedan ispod drugog.
- Brojeve obojite u šarene boje jer vesele boje su privlačne oku i zanimljive djeci.
- Pored papira postavite dovoljan broj kockica i izazov može započeti.
- Nakon igre djeca mogu nacrtati zečiće kako su slagali kockice, a ovi stihovi mogu im biti dodatni poticaj . Do broja deset možete sami ili potaknuti dijete da uz vašu pomoć izmisli stihove za zečiće
Razvojne zadaće:
Ovom igrom dijete razvija znatiželju za matematiku u svijetu oko nas, usvaja osnovne matematičke pojmove te pronalazi različite načine kako se može riješiti matematički problem. U kombinaciji s likovnim izričajem razvija se dječji senzibilitet za estetikom, likovna invencija i domišljatost u izražavanju. Izmišljajući stihove, odvija se razvoj mašte i bogati dječji rječnik.
Zečići
“Jedan zečić nije znao što, (uzmite jednu kockicu, igračku i sl.)
Došao još jedan, pa su bila dva. (dodajte još jednu)
Dva zečića pila mlijeko k’o i mi,
Došao još jedan, pa su bila tri.
Tri zečića u balonu k’o leptiri letjeli,
Došao još jedan, pa su bila četiri.
Četiri zečića pošla su u svijet,
Došao još jedan, pa su bila pet.
Pet zečića vragolana, što jest jest,
došao još jedan pa ih bilo šest.”