Početna / Ususret Uskrsu

Ususret Uskrsu

6.4.2020.

Ususret Uskrsu

Draga djeco i roditelji,

kako bi vrijeme u krugu obitelji proteklo što zabavnije, nudimo vam nekoliko ideja u kojima ćete vjerujem uživati.

 

„PUNO IDEJA ILI RAZGIBAJMO SE“

Potreban materijal: papir, flomaster, staklenka

Opis aktivnosti: roditelj na papiriće zapisuje moguće oblike kretanja, a dijete papiriće nasumce izvlači i izvodi postavljeni zadatak.  Npr. 5 zečjih skokova, hodati 3 kruga oko stola mašući rukama kao pilić koji želi poletjeti, 7 čučnjeva jer koka želi uzeti zrno kukuruza s poda i sl.

Cilj aktivnosti: razvoj motoričkih kompetencija osnovnim oblicima kretanja (hodanje, puzanje, skakanje…)

 

„ŠTO PILIĆ ŽELI ZA RUČAK“

Potreban materijal: sitni rastresiti materijal (kukuruz, gumbići, sitna tjestenina…), kutija za jaja/tanjurići/manje posudice

Opis aktivnosti: dijete ima zadatak razvrstati sitne rastresite materijale pincetnim hvatom, tj. pomoću dva prsta (palac i kažiprst)

Cilj aktivnosti: razvoj preciznije senzomotorike, razvoj pažnje, tj. sposobnosti usmjeravanja i usredotočavanja pažnje na zadatak (uz odupiranje podražajima koji odvlače pažnju)

 

„PISANJE PO KUKURUZNOM BRAŠNU“

Potreban materijal: kukuruzno brašno (ili pšenično brašno, gris), podložak (veći tanjur, plitka posuda…)

Opis aktivnosti: dijete po brašnu crta prema vlastitom interesu ili mu roditelj zadaje zadatak, npr. brojevi, slova, geometrijski oblici i sl.

Cilj aktivnosti: razvoj sitnih mišićnih skupina šake i prsti (oponašanjem pisanja), razvoj samostalnosti i preuzimanje inicijative i odgovornosti u aktivnosti

 

“IZRADA ZEČIĆA“

Potreban materijal: kolaž papir, flomaster, škare

Opis aktivnosti: na papiru dijete precrta dlan, potom dlan izreže škarama po crti, izreže srednji prst, palac i mali prst presavine na dlan te docrta dijelove lica zecu.

Cilj aktivnosti: slijediti i poštivati dogovorena pravila, razvoj preciznije senzomotorike pri rezanju škarama i presavijanju papira po modelu, razvoj koncentracije pri crtanju detalja, razvoj okulomotorne koordinacije, tj. pravilno držanje pisaljke

 

„KOKA I PILIĆI“

Potreban materijal: kolaž papir, škare, ljepilo, flomasteri

Opis aktivnosti: dijete nacrta krug i izreže ga, presavine na četvrtine i jedan dio zareže po crti i presavine. To će biti krilo koki ili piliću. Krug zalijepi na papir i docrta ostale dijelove (kljun, krijesta, oči)

Cilj aktivnosti: slijediti i poštivati dogovorena pravila, razvoj preciznije senzomotorike pri rezanju škarama i presavijanju papira po modelu, razvoj koncentracije pri crtanju detalja, razvoj okulomotorne koordinacije, tj. pravilno držanje pisaljke

 

„KOŠARICA ZA JAJE“

Potreban materijal: tuljci od wc papira, škare, ljepilo, tempere, flomasteri

Opis aktivnosti: od role wc papira škarama oblikovati košaricu i obojiti je prema vlastitim kreacijama

Cilj aktivnosti: razvoj  likovno kreativnog izričaja kroz različita stvaralačka područja, uživanje u procesu rada i zainteresiranost za ono što radi, razvoj samopouzdanja i samopoštovanja uviđanjem da vlastitim naporima može postići cilj

 

„GDJE JE ZEKO/PILIĆ?“

Potreban materijal: plišana igračka (zec, pilić)

Opis aktivnosti: roditelj sakrije igračku, a dijete je treba pronaći. Ako je dijete daleko od mjesta gdje se nalazi igračka, roditelj govori „hladno“, ako je blizu govori „toplo“, a kad je dijete vrlo blizu mjesta sa sakrivenom igračkom, roditelj govori „vruće“.

Cilj aktivnosti: razvoj emocionalne stabilnosti i samoregulacije (strah od neuspjeha, strpljivost), razvoj unutrašnje motivacije i ustrajnosti nad ciljem, opažanje svijeta oko sebe senzornim modalitetom – vid, razvoj prostorne percepcije, tj. uspješno orijentiranje i kretanje po prostoru