Početna / Voda

Voda

13.5.2020.

Voda
1. RECITACIJA “LOKVA”
          Jedna lokva drska
          djecu stalno prska
          pa ta čeljad zlatna
          dođu kući blatna.
          Nisu djeca kriva
          što je voda živa,
          neka lokve paze
          kuda djeca gaze!
       Autor: Jerko Rošin
Nakon kišnog dana pojavila se lokva u dvorištu, a djeca su jedva dočekala da interpretiraju recitiraju uz gacanje po lokvi.
Cilj aktivnosti: razvoj interesa za književna djela pomoću stihova, razvoj govornih vještina
2. PRANJE RUKU UZ PJESMU:

OVAKO SE…

Ovako se ruke miju, ovako…, ovako…
Nije tako već ovako, ovako… x2

Ovako se kapa skida, ovako…, ovako…
Nije tako već ovako, ovako… x2

Ovako se lijepo sjedi, ovako…, ovako…
Nije tako već ovako, ovako… x2

Ovako se ravno stoji, ovako…, ovako…
Nije tako već ovako, ovako… x2

Ovako se knjiga čita, ovako…, ovako…
Nije tako već ovako, ovako… x2

Ovako se lijepo piše, ovako…, ovako…     

Nije tako već ovako, ovako…×2

Kako bi dijete najlakše prihvatilo pranje ruku najbolje mu je to prikazati kao nešto zabavno, npr. pjevanjem pjesmice o pranju ruku. Važno je da pjesmica traje bar 30 sekundi koliko traje proces pranja ruku. Nakon procesa usmjeriti djetetu pažnju na zatvaranje slavine.

Cilj aktivnosti: razvoj spoznaje o važnosti higijene i odgovornog ponašanja prema vodi

 

3. STVARANJE SAPUNICE PUHANJEM U SLAMČICU

Potrebni materijali: posuda s vodom, sapunica, slamka

Cilj aktivnosti: razvoj senzomotorike

 

4. CRTANJE LEDOM

Potrebni materijali: papir, voda, kalup za led, tempera, zamrzivač

Vodu obojanu temperom naliti u kalup za led te odložiti u zamrzivač preko noći da se zaledi. Kada se kockice zalede, pripremiti djeci velike komade papira i neka krene veselo ledeno crtanje.

Cilj aktivnosti: razvoj kreativnosti, uočavanje mogućih agregatnih stanja vode